14 December 2006

Siden sidst

Vi skriver idag d. 14 december....og jeg ser at sidste gang jeg skrev var den 27 oktober, så hvad er der sket siden sidst:

Har været en uge i London på World Travel Market, derefter en uge på kontoret, med dertilhørende bjerge af papirarbejde og de ca. 200 e-mails der hober sig op når man er væk en uge. Så på golfmesse en uge i Marbella, og atter en uge på kontoret, og så afsted til Malta. Kom hjem i sidste uge, og var syg mandag og tirsdag....så denne uge har for mig kun været 2 dage.

Kan trods alt se frem til den længe ventede julefrokost. Festen skal holdes på lille lokal restaurant, men de laver fremragende mad, og da min afdeling består af 7 piger og 4 mænd skal de nok blive hyggeligt......og så lige den forskel at en øl hernede koster ca. 8 dkr og en drink (vel og mærke uden cl. mål) koster ca. 30 dkr.

Ellers er det blevet rigtigt godt koldt oppe i bjergene. Sover med 2 dyner for at kunne hold varmen. Problemet er at husene hernede ikke er isoleret som i Danmark og udover brændeovnen her der ingen form for opvarmning. For mig er det kold når vi når under 10 grader, og vi ligger p.t. (om morgenen) på 9 grader.

Melder mig tilbage i næste uge.

No comments: