14 August 2008

Livet på godt og ondt.

Som I nok har fundet ud af, er jeg meget glad for at bo i min lille landsby. Jeg prøver på at integrerer mig så meget som muligt, og beboerne har derfor taget godt imod mig.

Det betyder at jeg deltager i alt hvad der har med dagligdagen at gøre i landsbyen. Tirsdag eftermiddag døde min nabo, 57 år gammel, i sit hjem. Traditionen tro blev kisten, efter at dødsattesten var underskrevet, kørt hjem til hans hus. Her mødtes hele landsbyen for at vise deres medfølelse. Detter bliver ved til omkring 02:00 - 03:00 om natten.
Igår blev han så bisat fra vores lokale kirke, hvor hele landsbyen endnu engang var samlet.

Som omtalt blev Jose kun 57 år gammel (æret være hans minde), men det der gør mest ondt er når jeg tænker på alderen.....57 år, det er mig om 16 år!

No comments: