17 November 2008

Travlhed, rejser og Influenza

Var i Madrid for 3 uger siden, i London i sidste uge.....kom hjem torsdag aften, medbringende en god gang influenza fra England. Og i week-enden havde jeg Daniel (som også kæmper med en grim hoste)......vi tog det nu stille og roligt, læste de bøger jeg havde købt til ham i London, bagte Dansk franskbrød (med ægte dansk gær). Idag er jeg på jobbet, men smutter her kl. 16:00, idet jeg sveder som en sumobryder og hoster mine bakterier ud i hele kontorlandskabet :-)

d. 3 december flyver jeg til Tyrkiet (via london) idet jeg har en konference med Thomas Cook UK, hjem igen d. 11 december, og så¨til Danmark d. 18 - 23 december, og så gider jeg f..... ikke rejse mere iår, jeg skal jo også være klar når Daniel kommer. Han skal holde juleaften (d 24) med sin mor og hendes familie, men jeg har ham fra. d. 1 januar til d. 6 januar (hellige 3 konger)

I januar er der messe i Madrid (FITUR), Februar er det (atter) London og i Marts er det Berlin (ITB)

No comments: