04 January 2007

9/11

Ja....jeg ved det. Vi har alle hørt så meget om den frygtelige ulykke der ramte New York 11 september 2001. På den anden side har jeg, personligt, en fornemmelse af at jeg aldrig 100% har forstået hvad der egentligt skete.

Jeg var ankommet til Tenerife et halvt år forinden, og var på vej til en ansættelses samtale da jeg hørte de første nyheder i radioen.
Da jeg ikke har den fulde forståelse for hvad der skete, er jeg naturligvis meget påvirkelig for de forskellige for- og imod (læs: kontra eller for Bush) udsendelser der er lavet. På den anden side må jeg også accepterer når jeg ser beviser der taler imod officielle forklaringer.

Jeg fandt denne film på internettet (http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003)
den er 1 time og 30 minutter lang, men da jeg først var begyndt at se den, kunne jeg ikke stoppe. Den giver ikke svar, men stiller en masse spørgsmål.

Prøv at se den

No comments: