02 January 2007

Jul og Nytår



Så blev det endelig jul........og som altid, kom den som en fuldstændig overraskelse for mig. Julen blev holdt sammen med venner og bekendte i Chiguergue, og da samtidig en meget god veninde de Malaga kom (med hendes datter) var julen fuldendt. Jeg inviterede til jule-frokost den 24, og alle spiste julemiddagen samme hos en anden nabo. Min julefrokost er dog ikke at sammenligne med julefrokost i Danmark. Min menu bestod af grillet mørbrad og kanin ragout, og så blev frokosten hold på min terrasse.





Rkia og Jazmina (min veninde og hendes datter) blev til den 28, og da min søn kom d. 25, hold vi alle 4 jul d. 25 med middag gaver, slik og hvad der sig ellers hører til.


Som skrevet blev Rkia desværre nød til at flyve hjem d. 28, men der er allerede planlagt en rejse til Malaga d. 13-15 januar.


Nytår var endnu værre. Min nabo er blevet opereret i benet, og derfor havde jeg tilbudt at vi holdt det hos mig. Vi var totalt 18 mennesker, med god mad og 4000 flasker rødvin. Kl. 00.00 bliver der ikke fyret fyrværkeri af som i DK, men derimod kommer alle med deres jagt geværer og så bliver der ellers skudt af (i luften)
Imorgen skal jeg nog loaded nogle billeder fra festen.

No comments: