26 June 2007

4 måneder siden sidst......

Det har været et stykke tid siden jeg har været på min blog. Foråret er altid travlt her på kontoret. Alle kontrakterne skal genforhandles, jeg har fået en ny sub-direktør, og og og.....

Jeg bliver nok nød til at "klippe" de sidste 4 måneder over i flere indlæg.

Første nyhed:
I januar fik jeg jo en hund (Luna). Hvad jeg ikke lige vidste, var at hun var gravid (!)
Luna nedkom med 6 hvalpe. 2 brune, 2 sorte og 2 hvide.

De første 72 timer ville hun overhovedet ikke forlade sine hvalpe, men langsom fik vi hende til at gå ud, spise osv. Og efter ca. 2 måneder var hun bare SÅ træt af dem.


Til sidst var der en kennel der tog alle 6 hvalpe.


Luna er nu vendt tilbage til sit gamle "jeg". Hun virker ikke som om at hun savner sine hvalpe, og jeg er ret sikker på at vi besøger dyrlægen i nærmeste fremtid, så vi ikke står i samme situation om et år.

No comments: