08 May 2008

Ireland

Der er kun et land i Europa jeg ikke har besøgt, og det er Ireland. Jeg har altid haft lyst, men aldrig haft tiden eller muligheden. Den mulighed er nu kommet. Gennem mit arbejde, kom jeg for ca. 2 år siden i kontakt med Shane. Shane var Operation Manager (er nu Director of Operations) for jet2.com, et engelsk low-cost flyselskab. Spring Hoteles hjalp dem med at opstarte deres operationer her på Tenerife. Shane og jeg arbejdede om dagen, og gik i byen om aftenen, og sådan startede vores venskab.



Da Shane bor i Howth (ca. 30 km fra Dublin) ses vi nu kun med måneders mellemrum, men altid når der er store internationale rejsemesser, hvor vi altid tager os tid til en god middag. Samtidig arrangerer jeg altid hotel her på Tenerife for hans mor, kone(når de har pigetur), venner og forretningsforbindelser. For ca. 2 mdr. siden var der pigetur med Shanes kone og 3 ande piger, der var hernede i en ugen. I deres week-end kom de op til Rkia og jeg til frokost, hvor vi havde en meget underholdende eftrmiddag. Nu er vi så blevet inviteret til Ireland d. 23-27 maj, og da Ryanair flyver Tenerife-Dublin direkte til en overkommelig pris (150 euro per person t/r) har vi valgt at tage imod invitationen. Så vi tager en forlænget week-end med frisk luft og Irsk øl.

No comments: