16 April 2008

Ferie og heste

Så blev det onsdag. Har de sidste par uger haft rasende travlt med at forberede, forhandle og underskrive kontrakter for vinter 08-09. Jeg kan nu mærke at de 3 hoteller som Spring havde da jeg startede, er nu vokset til 5. Ja jeg ved, det er kun 2 hoteller mere, men i værelse antal er det en stigning fra ca. 1000 værelser til 2100 værelser, eller 2500 senge til 7000 senge......som skal fyldes hver dag!!!!!!!!!!

Samtidig har jeg taget Morena (hoppen) op i landsbyen, betydende at hun tager meget af min fritid (Rkia siger at jeg er mere sammen med hesten, end med hende) Morena går for tiden sammen med en hingst, men vi skal have dem sepereret, så de får hver sin stald. Mine naboer har givet mig et stykke land, hvor vi kan bygge hendes egen stald, så jeg har taget fri i næste uge, for at bygge denne stald. 2 af mine naboer er i byggebranchen, så de hjælper mig. Jeg bliver også nød til at få huset lidt istand. Jeg har neglicheret små reperation, oprydning i værkstedet osv de sidste par måneder, så det bliver helt rart med en uge hvor alle opgaver kan blive ordnet.

Samtidig er det fest i landsbyen kommende fredag, lørdag, søndag og mandag, og som jeg kender disse fester, er en uges rekreation helt perfekt. Jeg skal nok poste billeder og tekst fra denne fest.

No comments: